pátek 25. února 2011

Muff Muff Muffins and this day.

Tak dneska kamarádi jsem měla krásný den. Jedla muffiny co jsem upekla, zachránila jedné holce život nebo byla okradena o 260Kč...Kdo ví. Sešla jsem se s mojí sestřičkou,zašla s ní na sushi (slina),byla nakupovat se svým přítelem a nakonec jsem byla s druhou rodinou na večeři v mé oblíbené mexické restauraci. Teď si jdu s horkým čajem a zmrzlinou Carte d'Or muffin číst s přítelem do postele Karla Čapka a povídky z jedné kapsy. Nádherný to den!


I had a beautiful day today. I ate my muffins, saved some girl´s life or was robbed of 240 Kč. Who knows? I met with my lovely sister and we went together to sushi bar, was shopping with my boyfriend and finally I was for dinner with my second family in my favourite mexican restaurant. And now I will take a Carte d´O muffin ice-cream and hot tea and go read Capek´s book into bed with my boyfriend. 
What a beautiful day! 








Zara

Six

12 komentářů:

  1. Děkuju moc :-) Máš dokonalý blog, seš dokonalá, dokonale se oblékáš, máš dokonalé fotky a dokonalé posty! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné fotky! A ty muffiny bych si hned dala :D
    Takovýto den Ti mohu jenom tiše závidět. A nebo hlasitě? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jaktože jsem na tebe taky náhodně nenarazila?! Překvapení! Od teď budu tvůj stalker!!! Sakra sakra,..kdybych to byl tušil...kdybych to byl tušííííl.

    OdpovědětVymazat
  4. aaaaa tvoje fotky jsou mega super!!!!

    to sushi vypadá dobře!!! mnaaam a dala bych si boruvky!!!! :)

    jo a ty naušnice jsou taky krásný!!! jo a ta sukně taky!!!

    :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to pak jo. Už jsem se děsila, co jsem to za člověka, že jsem tě přehlídla v blogspotovém světě;D
    Nuže, odteď jsem pravidelný návštěvník:D

    OdpovědětVymazat
  6. muffinci vypadají lahodně a náušnice skvěle!

    OdpovědětVymazat
  7. No tak tos měla opravdu skvělý den! Paráda!

    OdpovědětVymazat
  8. muffiny miluju! :) skvelý fotky..sushi vypadá velmi dobře.

    OdpovědětVymazat
  9. Lovely pics ^^. I like the muffins and this blog.
    If you want follow me, I'll follow you too
    Alla Moda e con Stile

    OdpovědětVymazat
  10. perfketný blog a skveléé fotky:)sledujem:P;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ummmm it looks so yummy ! And i love the skirt :)
    http://aasplace.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat