středa 2. března 2011

Golden rabbit

Dnešní příspěvěk bude trochu zmatený. Bude toho totiž trochu moc.
Ale nebojte, snažila jsem se to co nejvíc zminimalizovat, takže to nebude snad tak strašný a můžete si říct, že to mohlo být delší a fotek mohlo být víc.
V pondělí se nic nedělo a jen jsem se učila, učila a zase učila. Nevím jakou mám kapacitu mozku, ale myslím, že jedu určitě už přes.
Včera jsem ale měla super den! Po škole jsem jela na oběd s mým kamarádem Tomášem do Prahy na oběd do jedné restaurace. Jmenuje se Maranatha (http://www.restauracemaranatha.cz) a je to vegetariánská restaurace, která se zaměřuje na zdravou výživu. Vegetarián sice nejsem, ale na zdravou výživu jsem pěkně ujetá. Někdo nechápe, ale mě to prostě strašně chutná. Jsem odjakživa hroznej gurmán a zastávám názor, že když se jdu už naobědvat nebo i nasvačit musím si to užít esteticky,chuťově a v klidu. Radši bych se nenaobědvala, než abych přebíhala s párkem a rohlíkem v ruce. I když vím, že někdy to jinak nejde.
Tak. A teď jsem zase úplně odbočila! Ta restaurace je na Praze 4, na autobusové zastávce Brumlovka a je to tam vážně výborný! Dala jsem si na ochutnání víc jídel. Měla jsem špízy z tofu a zeleniny,pirohy s bryndzou,pestrobarevnou rýži s nudličkami robi po indicku a nakonec jako dezert celozrný dort s carobem a malinami.Ne nejsem otesánek ;).

Today's report is a little bit confused. It is a lot of things!
But don't worry, I try to minimalize it so it isn't so bad and you can say it could be longer and more photos.;)
On monday nothing happend and I just learned, learned and learned again. I don't know what capability my brain has but I'm driving over it.
Yestarday I had great day! After school I went with my frien Tomas to Prague for lunch. It was in one restaurant. The name of the reastaurant is Maranatha (www.restauracemarenatha.cz ) and it is a vegetarian restaurant and with healthy food. I'm not vegetarian, but I'm a little crazy about healthy food. Someone don't see the point of it, but I really love this taste. I'm from my nativity big gormand and and my opinion is, that when i am going to eat something, i sould really enjoy it. I hate that running people with saussage in hand.
However, the restaurnt is in Prague 4, Brumlovka Bus station, it is really great there! I got more dishes because i wanted to taste everything. I had a tofu skewer with vegetables, piroh with bryndza, coloured rice with noodle in indian way and for desert was  wholemeal cake with raspberries.













 Nemo!

 Neznáte někdo Františka Kubáka? 
Kdyžtak mu moc poděkujte za mě, že vyrábí tak skvělou mrkvovou šťávu!





















Jinak přidávám fotky tedy ze včerejška a z dneška něco.

12 komentářů:

  1. uuuuu, že mě někdy pozveš na oběd? .)
    fakticky perfektní fotky, vážně, vážně!

    OdpovědětVymazat
  2. aneb když se řekne dokonalost. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jsi krásná! :)
    a máš nádherné vlásky :)

    OdpovědětVymazat
  4. máš přímo kouzelné vlasy :) tajně závidím :)

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá to skvěle!
    A krásná mikina :)

    OdpovědětVymazat
  6. tam to neznam , ale vypada to delikatne a ty ses kouzelna

    OdpovědětVymazat