úterý 15. března 2011

Spring! My dear welcome!
















Photo: Marek

Boty: Mango
Kalhoty: H&M
tílko: H&M
klobouk: H&M
peněženka: Topshop
Pásek: H&M
Prstýnek + náušnice: Six

26 komentářů:

  1. veľmi sa mi páči fotka číslo dva a tvoj klobúčik :) a ešte tvoje meno(alebo pseudonym :)

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  2. No úplně jsi mě naladila na léto :) Supr topík! A ten klobouk vypadá extra pohodově :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš dokonalý vlasy a prfektní postavu! U mě jedna hvězda :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děvče, já ti ty tvoje vlasy asi ukradnu! =D A ten klobouk taky =)

    OdpovědětVymazat
  5. fotka číslo tři je super - musela jsem ji chvíli sledovat, než jsem pochopila, co na ní je :o)

    OdpovědětVymazat
  6. týjooo ty botky jsou krásný!!

    a ty tvoje šaty chci taky!!! :D
    jo a chci taky tvoje vlasy ! :D

    OdpovědětVymazat
  7. úúplne skvelé:))tielko aj topánočky...!!fakt krásne:)

    OdpovědětVymazat
  8. oh, děkuji moc ! :-) sou nádherný :-) a sou i pohodlný?

    OdpovědětVymazat
  9. Tak je tu u mě u všech botů, na cca osmi cenťákových platformách sem jako v bavlnce! stokrát lepší než nějaké balerínky bez podrážky (ne že bych je nenosila).

    OdpovědětVymazat
  10. Tílko se stává jasným favoritem závodu a s páskem dohromady se stanou vítězi :D

    OdpovědětVymazat
  11. Super nice photos and blog :-)

    xx

    OdpovědětVymazat
  12. ale jake topanocky?? :) peknééé ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky! :) Jsi suprácká

    http://cheerful-blowball.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Krásny outfit! Ohh láska na prvý pohlad k tomuto blogu!
    Stávam sa tvojím followerom hned teraz! Máš úžastný blog! :)

    OdpovědětVymazat
  15. krásne fotky ! sakra jarné.

    OdpovědětVymazat
  16. Dokonalý slamáček, v létě jsem takovej dost dlouho sháněla, nic..... nakonec jsem sehnala dost podobnej, s duhovou stužkou a jsem happy:)
    No a tílko je jednoduše "ACH" :))

    OdpovědětVymazat
  17. úžasné fotky :)
    Moc Ti to sluší! :):) Máš skvělý styl

    OdpovědětVymazat
  18. libi se mi to, mas to hrave a barevne

    OdpovědětVymazat
  19. jsi skvela!!slusi ti to a sleduju;)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásička. To tílko je DOKONALÉ, jako celý tvůj outfit♥
    A děkuji za komentář♥

    OdpovědětVymazat
  21. moc moc moc se mi líbí tvůj model v kombinaci s tím psaníčkem! :)

    OdpovědětVymazat