pátek 22. dubna 2011

Are you scared of clown?

Fotky, které se fotili, když se fotilo záhlaví.
Ráda bych dala nějaké nové, ale přítel má teď dva týdny svaťák a jelikož jsem bez stativu a jsem odkázána při focení zcela na něm tak je to teď s fotkami v háji.
Takže aspoň takhle. Uvidíme co se dá dělat.
Doufám,že si užíváte krásného počasí! A dobrého jídla! Dneska jsme ulovili ukázkový čerstvý chřest! Takže večer dobrá polévka a pozítří losos s chřestem. Mňam mňam mňam.A mám hroznou chuť na sushi. Nejsem já jídelní maniak?







7 komentářů:

  1. máš krásne dlhé vlasy! milé fotky, také hravé a tak to má byť!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, máš krásné vlásky. :)) Ta poslední fotka je nejlepší. :PP

    OdpovědětVymazat
  3. omg, this is so so cute!! love it!

    x, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. tie fotky su uzasne, su take vies s napadom, strasne sa mi pacia!

    OdpovědětVymazat