pondělí 25. dubna 2011

My dear Easter.



Prší! Néé zmokne nám prádlo aneb vracím se k dětské literatuře. Pejsek a Kočička

Jasně. Já bych vám dala recept na tento skvělý salát se špenátem,paprikou,tuňákem,mungem a modrým vejcem. Ale asi nedám, jelikož je to zcela zbytečné, protože modré vejce je hrozně vzácné a hrozně chutné. Nehledě na tom, že to je silné omlaďovadlo(nenapadlo mě jiné slovo) a mladá mohu zůstat jen já! (Jen doufám, že ty modrý prsty se nějak ztratí)

Koukám na toho Velenka s tou Večernicí a stejně jim to sluší jako psovi uši.
Ale stejně jsem vždycky fandila Mrakomorovi! Muhahaha.


A nakonec nadílka ve formě černé ovce (bylo to myšleno nějak osobně?) a fůůůry cukru, kterýho jsem dneska spořádala fůry ještě větší!
Prostě sladké velikonoce. 
Co ty vaše?

10 komentářů:

  1. Taky jsem koukala na Mrakomora, vládce pohádkové říše! A taky u nás pršelo... a taky sem jedla salát a kvanta cukru.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo! Konečně někdo tuhle pohádkovou pecku zná!
    Já byla roky zabouchnutá do Větrníka!

    PS: Giveaway at my place!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta jeho sexy trvalá? Sorry, ale měsíčníkův namazanej knír...:-)

    OdpovědětVymazat
  4. ja som Veľkú Noc úspešne bojkotovala :) Olial ma ale iba môj priateľ - tomu jedinému to dovolím :)

    OdpovědětVymazat
  5. ať nás tedy rozsoudí blogspot! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. aj moja Veľká noc bola prejedacia:D...ked už som si myslela,že okrem čokoládovej torty a veľkej Milka čokolády nič neotvorím...uvidela som balíček čipsov a pustila sa do neho:D...takže mňam:D

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem zase koukala na Šíleně smutnou Vondráčkovou!:D a chtěla bych mít takový foťák aby mi toto vyfotit, zkoušela jsem to, ale marně:D

    OdpovědětVymazat
  8. ja som pozerala Ruzoveho Pantera 2:))

    OdpovědětVymazat