úterý 12. dubna 2011

My messy week.

Sakra, kruciš, panebože.
To jsem celá já. Já jsem teda studijní tip, až to bolí. Před 3 měsíci jsme dostali za úkol velký projekt z angličtiny a já samozřejmě teď zjišťuji, že totálně nestíhám a zkouším nemožné, tudíž zvládnout to za týden.  Do toho ovšem biologie, pololetka z matiky a nechci se koukat co dalšího. Hlavně, že si o víkendu vyspávám do 12. No nezabili byste mě?
Já už se tak hrozně moc těším, až budou prázdniny, že zapomínám , že ještě nejsou.
Takže teď mám za úkol přečíst anglickýho Macbetha za dva dny a pak o tom psát minimálně 8 stránek. Plus spoustu milionu věcí (hlavně, že ve čtvrtek musím na gastroparty žejo.blb blb blb!).
Teď vám přináším kromě tohoto žalostného článku plného sebelítosti fotky ze soboty a to z bowlingového školního turnaje. Byla jsem v týmu s dvěma hochy a jednou slečnou. Týmů bylo 6 a my skončili 4. Sakra,možná jsem neměla říkat kolik bylo týmů. Nicméně bychom to samozřejmě určitě vyhráli (hahaha) kdybychom byli pořád na pravé dráze, která ještě není tolik křivá jako ta levá. Takže si myslím, že 4. místo je skvělý výsledek když připočtete křivou dráhu a  můj kofeinový absťák a tak dále samozřejmě.
Mějte se krásně a hlavně jděte ven i za mě nachytat nějaký ten vitamín D!
Můj tým. Radim,Vojta,Katka a já.










3 komentáře:

  1. tak to ti držíím palce!!neboj ty si šikulka všetko to zvládneš...ak ťa to poteší,my tiež stále niečo píšeme:))...pozajtra je to písomka z matiky,ktorá nie je vôbec ľahká!!:P...takže sme na tom dosť podobne;)...a inak moc ti to pristane:))...tie tvoje vlasy<3

    OdpovědětVymazat
  2. Jé takoví metaloví kámoši,to bych brala:D:D

    OdpovědětVymazat