sobota 2. dubna 2011

Sunny Bunny.

Samozřejmě jako vy všechny (doufám!) jsem si užila KRÁSNÝ slunečný den. O to víc, že byl s mými přáteli, přítelem a dokonce i náhodném potkání s částí rodiny. Navíc byl plný dobrého jídla,pití,kulturních zážitků (jako třeba orloj o čtvrté...Opravdu nic kulturnějšího nejni). Dneska to bude zase plno fotek,fotek,fotek a fotek.Třeba desítky,stovky,tisíce ba i miliony! Dobrá dobrá to by asi moje jedna 8G karta nedokázala uschovat, ale do příště to nějak s tou technikou vymyslím.
Jediné co mě dneska zarazilo bylo složení mentosek co mi leží na stole. Ze zvědavosti jsem přečetla složení a koukám koukám...Cukr-samozřejmě, umělá sladila jsou fuj fuj blé...Ale co mě zarazilo byla další položka. Ztužený rostliný olej? Co? Při představě, že cucám něco jako máslo s cukrem jsem si šla radši nakrájet mango a přece jen ocenila dnešek všemi hvězdičkami. Přece jen, když jediné, co vás zarazí za celý den je složení bonbónů tak je to zřejmě hodně velký úspěch! Takže děkuji za dnešní den!


Sunny Bunny!

Moje předrahocená Anny.




Anny a Hanička.

Zastavili jsme se v Bakeshopu, koupili jsme nejlepší chleba s černými olivami a zase šli.
...a trochu poslitali...
3...2...1. Cink. Rázem všichni vytáhli foťáky a fotili si orloj, já fotila je.



V kávovárně.

Ledová káva raffaelo. yum.

Potkala jsem pastýřky v McD.



12 komentářů:

  1. Ty jo, skvělý fotky! Líbí se mi to polštářkový obložení v kavárně :))

    OdpovědětVymazat
  2. óha :)
    veľmi dobrý post. Budem ťa sledovať ;)

    www.styleinsmalltown.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. i love your photos, you two look like you're having a ton of fun :)



    myblissisthisway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. to bol fakt krásny slnečný deň!!!ja som si ho teda neužila tak super ako ty,ale aj mne bolo dobre:Ddoma....:Dkráásne fotky a všetkým vám to moc a moc pristane:))

    OdpovědětVymazat
  5. super post, nádherné fotky
    na chvíli jsem si připadala jako bych tam byla také =)

    OdpovědětVymazat
  6. i love your hair, blog, smile and pictures!♥

    http://part-of-me-paula.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. když tě vidim jak ti to sluší, tak přemýšlim nad koupenim toho Lanvin trička)
    a ta druhá fotka je vážně strašně krásná, zajímavá..

    OdpovědětVymazat
  8. na tvojom blogu mi vôbec nič nechýba...milujem fotky, ktoré majú štýl...zachytávaš nimi všetko podstatné jedlo, ľudí, kultúru, eleganciu...mohla by si sa zamyslieť či nechceš vydávať vlastný magazín o svojom živote..určite by som si ho predplatila :))

    OdpovědětVymazat