pondělí 18. dubna 2011

Zkafovaná,voblblá a se spáleným jazykem.

Ano, už je to tak.
Dneska už mám konečně za sebou čtvrtletku z matematiky na kterou jsem se včera (dneska) učila asi do dvou do rána a ráno ještě vstávala v 6 na rychlý opakování.
Dneska se vyspím ještě míň, protože mě čeká super nestihnutelný úkol s esejí o kterém jsem už minule (předminule???) psala. Každopádně dneska budu spát ještě méně. A proto se dopuju svým nejlepším italským capuccinem ze sojového mléka.
Navíc jsem vařila cuketovou čínu a spálila si jazyk. To je život todlecto.
No nic, jdu se učit a aby tento příspěvek nebyl jen o tom, jak fňukám přidávám fotky z páteční oslavy kamarádových narozenin, aby se neřeklo.

První krok vaření.

Druhý krok vaření.








Oslavenec!:)

Užívejte si počasí a neodkládejte vše na poslední chvíli jako já. Stejně si s tím nedám pokoj a určitě na tom začnu zas dělat až večer...Ó můj bože já jsem tak nepoučitelná! Hanba mi!

3 komentáře:

  1. krasne fotky!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. to jedlo vyzerá úúžasne chutne!!!:))...a tie fotky sú super!!všetko dobré oslávencovi:P...
    zúčastni sa mojej giveaway:P:)

    OdpovědětVymazat
  3. sakraaa já se taky musim učit! :/ to jídlo vypadá skvěle a oslava hrozně vydařeně ) tak snad byla

    OdpovědětVymazat