středa 4. května 2011

Po dobrém obědě lze odpustit každému, i vlastním příbuzným. O. Wilde



Moje nejlepší capuccino z čestve mleté italské kávy a s pěnou ze sojového mléka. Posypáno skořicí.

Moje první domácí pokus o sushi. Nesmějte se, protože to možná vypadalo takhle, ale bylo to výborné. A víte co? Jsem nacpaná k prasknutí. Ha!

Co ste dneska měli vy?

10 komentářů:

  1. helééé co děláš takhle na noc chutě ? :))

    OdpovědětVymazat
  2. heh moje domace sushi vyzeralo podobne ale bolo mnam!

    OdpovědětVymazat
  3. mňam, tie maliny! :) a nerob si zo sushi nič, to moje prvé sa mi rozpadlo :) určite muselo chutiť skvele :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalé fotky! Nejvíc ze všeho miluju tu zmrzku a sushi, ham! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. haha hele to jsme dvě který si hledáme recepty , který budem pak zaručeně vařit.. :D já to dělám hlavně v noci před usnutím kdy mám hroznej hlad a chutě a vymejšlím co vařit další den .. :))))

    OdpovědětVymazat
  6. mnaaaam :D to sushi a ty maliny!!! a ta ZMRZLINA!!!! :D dala bych si!

    xxEvaa

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, to sushi nahodou vypada docela dobre!! povedlo se ti to :) mnam uplne jsem dostal chut i na ty malinky!

    OdpovědětVymazat
  8. mňáám!!Ty mi robíš úúplne chute!!tie maliny vyzerajú božsky!!ja som dnes ani len poriadny obed nemala,ale zase začínam so zdravou výživou,takže to budú dobroty:D

    OdpovědětVymazat
  9. oh my, raspberries and sushi. mmmmmmmmm.

    blog
    twitter
    ENTER MY GIVEAWAY!

    OdpovědětVymazat