pondělí 9. května 2011

Purple fool







Boty malý zapadlý obchod v paříži,sukně dětské H&M,pásek H&M,tričko H&M
Dnešek byl naprosto parádní!
Byla jsem na recitační soutěži, na kterou chodím už pěkných pár let. Miluju to, že už to je pro mě tradice...Něco co pro mě má pevné datum každý rok a ráda se k tomu vracím. Nakonec jsem skončila první ve své kategorii a jako absolutní vítěz. Největší radost mám však z toho, že mi někdo, koho uznávám jako herce řekl, že bych měla herectví zkusit a že mě příští rok klidně bude připravovat na přijímačky na DAMU. 
Navíc bylo nádherně a Marek maturoval za 1 z angličtiny takže jsme to museli oslavit v mé oblíbené mexické restauraci. Jupíej. Přijímám jako gratulace ananasy a kopretiny a doufám, že jste měli tak krásný den jako já!


12 komentářů:

  1. Dokonalé! ty boty nemají chybu! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. aaaaaa
    to tričko bych ti hned vzala, krásko :)
    foťák mám canon eos 1000D a objektiv 50 mm :)
    a děkuji za pochvalu fotek, jsi milá :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásna kombinácia- vyzeráš skvele! :)
    ten top by som okamžite brala :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta sukně je kráásnááááááá :D

    OdpovědětVymazat
  5. suknička a vršok sú nádherné, skvelý vkus :-)

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi sa mi páči tá kombinácia :)

    OdpovědětVymazat
  7. wonderful skirt! love it!

    I'm following your blog..

    OdpovědětVymazat
  8. krásné spojení topu se sukní :)
    jé, tak to obrovské gratulace vám oboum ;)!

    OdpovědětVymazat