sobota 14. května 2011

Svět knihy Praha

Dnes vám přináším kulturní tip jak zítra/dneska (pospěšte si!) strávit den/odpoledne.
Včera jsem byla už asi po 4. na Výstavišti v Holešovicích na mezinárodním knižním veletrhu a festivalu. Každý rok se tam těším a pokud jste knižní fandové nebo chcete například sehnat cizí literaturu určitě tam koukejte vyrazit! 
Dnes je vstup za 100Kč na celý den, studenti 50Kč. Zítra je jednotné vstupné 50Kč. Co je výhodou veletrhu kromě neuvěřitelného výběru knih,učebnic někdy i filmů a časopisů? Například to, že většina prodejců vám poskytne veltržní slevu či různé akční nabídky. Dále je v pár sálech připraven program ve formě přednášek nebo soutěží. Navštívit můžete v neděli například dílnu tvůrčího psaní.

Co jsem pořídila já?

Dvd ''muž, kterým miloval''.Zaujalo mě obsazení spíš než příběh.
Dvd ''Paříž''. Z toho jsem fakt nadšená! Už jsem o tomto filmu slyšela a doufám, že bude tak dobrý jak se tváří!
Dvd ''Milý Johne''. Když to bylo v kinech chtěla jsem na to. Nečekám nic extra velkého. Uvidíme.

Remarque Nebe nezná vyvolených. Slyšela jsem ,že píše dobře a zaujal mě i děj.

Další z knih Paula Coelha do sbírky. Tentokrát Ďábel a slečna Chantal. Četl jste někdo?

2 nádherné diáře od paperblanks. I když už na rok 2011 jeden mám a používám ho těmhle jsem prostě nemohla odolat. No uznejte za 50 kč. Potřebuju poradit. Který si nechat a který někomu darovat? Děkuji.

K závěru? Prostě tam běžte! Své si tam najdou i milovníci novodobých knižních elektronických čteček. 
A když nepůjdete tak si jen prostě užívejte prima víkend:).

8 komentářů:

  1. někdy si vážně přeju bydlet v praze..

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, tak u těch diářů bych asi musela zvolit prudce vědeckou metodu "ententýky dva špalíky" protože jsou oba moc krásný :) taky lituju že něco takového se nekoná i u nás :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalé fotky! A Paperblanks...nemám slov :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ten na pravo podobny mam, akurat som o nom dala prispevok pred chvilou :-D ..takze by som si nechala ten cerveny ;)

    OdpovědětVymazat
  5. souhlasím s catie, chci bydlet v Praze!! .)

    OdpovědětVymazat
  6. teda, to jsi udelala dobrej nakup..o tech filmech jsem taky slysela, tak snad se ti budou libit..
    coelho a remarque je rozhodne dobra volba.. :-)
    no a diar bych si nechala ten cernozlatej :-)

    OdpovědětVymazat
  7. nebe nezná vyvolených je docela dobrý.) před měsícem jsem do dolouskala.)) jinak super krásnej blog.)

    OdpovědětVymazat