čtvrtek 2. června 2011

Když je jídlo fotogeničtější než já...

Nemůžu si pomoct.
Poslední dobou raději vařím a fotím jídlo než aby mě vůbec napadlo stát před ním. Alespoň tedy přidám někdy nějaký recept.Jo?
Takhle se projídám životem:
Nejlepší italské spaghetti s chřestovým krémem,opečeným chřestem,šunkou a jarní cibulkou.
Pudingová srdíčka s javorovým sirupem a borůvkami.

Lasagne bolognese.
Teď mě omluvte, jdu udělat k večeři tacos s kuřecím masem a avokádem. 
Kdo mě chce domů za kuchařku? 

7 komentářů:

  1. jááááááááááááááááá

    OdpovědětVymazat
  2. jááá! jáááá jááá jáá! och mňammm!

    OdpovědětVymazat
  3. ..srdiečka som v predstavách zjedla..mmm výborné!

    (prebieha giveaway)

    OdpovědětVymazat
  4. prosím přijeď mi uvařit, máma stávkuje a tvoje jídlo vypadá naprosto nejlíp. heart it

    OdpovědětVymazat
  5. bože, lasagne je jedno z mojich najobľúbenejších jedál:)
    a tie srdiečka, ach jaj, strašne by som si ich dala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já, prosím,prosím smuťně koukám:P

    OdpovědětVymazat