pátek 24. června 2011

Lazy day


Včera jsem byla na Prague City Festivalu a jsem totálně nadšená+unavená v jednom. Co říct...30 Second To Mars byli skvělí! Jared jako vždycky neuvěřitelný a nevyzpytatelný showman. The Hides byli taky skvělí! Trochu lituju kapelu Skindred, která hrála právě před 30 STM a řekla bych, že na ně muselo být málo lidí, jelikož si všichni už radši nejméně hodinu stáli na 30STM na  stage B. Nicméně show to byla neuvěřitelná, dav šílený (ještě ,že mám Marka, který mě mírnil jinak bych se s pár lidma už asi poprala...) a díky předávkování redbulem se večer ani nedostavila únava tak jako dneska odpoledne. 
Co dělat tedy s únavou? Vsadila jsem na novou příchuť zmrzliny... Špatný nápad! Díky téhle zmrzlině jsem si vytvořila novou závislost! Miluju ty ořechy namočené ještě v rozteklém karamelu. To mi vysvětlete, jak se jim může podařit udělat ve zmrzlině rozteklý karamel kruci?! Mňam!

Na závěr Přidávám fotku mého povedeného jahodového dortu. Dneska jsem chtěla pést citronový cheescake , ale jelikož jdu zase večer do divadla do La Fabriky na Krasavice Interkontinentální tak to asi nestihnu. No což, snad zítra.Mějte se krásně, skládejte básně o blížících se prázdninách a cpěte se jako já (pak se to nějak v globálu vykompenzuje;)). Pa!

9 komentářů:

  1. uuuuu
    já ti tak závidím!! :)
    hlavně že sis to užila..

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ti závidím! A především ti závidím tvoji vášeň pro pečení ;)) Jsi šikovná, dort vypadá hodně lákavě!

    OdpovědětVymazat
  3. Vždycky jsem chtěla upéct nějaký ten pravý american pie, jak ho jí ve všech filmech na snídani a ještě ho nosí, když jdou přivítat nové sousedy, ale nikdy na to nebyl čas ani jsem nenašla pravý american recipe :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak jsem právě projela tvůj blog od začátku do konce.
    a úpěnlivě prosím abys z toho tady udělala food-blog )
    fotky tebou-dělanýho jídla jsou úžasný,faktžejo.
    vař,foť a piš nám recepty.
    chci udělat ty tvoje muffiny a všechno ostatní! )

    OdpovědětVymazat
  5. mňaaaam! bože tá jahodová torta :)
    a presne táto príchuť je od Häagen Dazs moja najobľúbenejšia :)

    OdpovědětVymazat
  6. během chvíle jsem stihla přečíst tvé nejnovější články a dostala jsem příšerný hlad a chuť na všechno, co jsem tady objevila!!! :P :D

    OdpovědětVymazat
  7. neva, napiš recept a.. já se budu snažit,aby z toho vzniklo aspoň něco částečně podobnýho tvýmu výtvoru .)

    OdpovědětVymazat