pondělí 27. června 2011

This holiday I want

  • odpočinout si
  • zdokonalit jazyky
  • přečíst co nejvíce literatury na maturitu (fůj to slovo ani nemůžu vyslovit)
  • jít na kurz latte art a dělat svým přátelům v zimě do pěny opičky,prasátka nebo alespoň lístečky a srdíčka
  • uspořádat alespoň jednu party kam napeču nejmíň milion cheescaků,muffinů,quiche,minipizz,tartletek a spoustu dalšího
  • našetřit na letenku do Vietnamu
  • hrozně si to všechno užít!!!
A slavnostně mohu prohlásit, že na tomto pilně pracuji...!

Sojový vanilkový puding s čokoládou,bebe a jahodami

9 komentářů:

  1. asi bych si tě co nejradši pořídila domů...
    a využívala tě, pořád by jsi mi vařila, a taaak :)))
    a vždycky bych ti za odměnu dala sladkou pusinu!

    OdpovědětVymazat
  2. Vařila klidně! Klidně pořád, někdy mám pocit, že mám nedostatek strávníků... Ale ten bordel po mě by musel někdo uklízet! ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Fuha! :D Sojové - všecko ♥!

    OdpovědětVymazat
  4. dobře, slibuju že budu uklízet! :)
    čestný pionýrský!

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám taky spoustu plánů, doufám že je aspoň trochu budu plnit. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Chcem sa ťa spýtať či by si tu nemohla dávať aj recepty k tým nádherným jedlám a zákuskom! :)

    OdpovědětVymazat
  7. ááááááááááá, já bych tě chtěla domů. udělala bych ti pelíšek vedle mý postele, předčítala bych ti literaturu na maturitu a dokonce bych se "obětovala" a konzumovala všechno,co bys uvařila.
    jsem světice.

    OdpovědětVymazat
  8. Týjo, ty jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat