pátek 8. července 2011

Full!

Jsme po večeři. Jsem totálně plná...Dojmy? Stůl skvělý! Miluju tyto květiny. Prosté,jednoduché,nádherné.
Jídlo? Dobré, ale prostě trochu jiné, než na co jsem zvyklá což je pochopitelné. Předkrm mi chutnal asi nejvíc. Byl lehký a bylo to vlastně rajče na salátu plněné cottage sýrem (který miluju) s bylinkovou solí a výběrem z pečiva. Klidně by mi to na večeři stačilo. Za hlavní chod jsem velice ráda, že se na mě myslelo a můj ''řízek'' se neudělal jako ostatním normálně ve strouhance, ale na přírodno. Nicméně v kaši bylo moc másla a porce na mě velká (když jsem do sebe měla nacpat další chod). A konečně dezert, který nebyl špatný, ale na mě moc sladký. V podstatě piškot s ovocem,marmeládou a ovocem. Jo jinak se nesmějte já jsem hroznej kritik vždy a všude a co se týče jídla tak ještě asi dvakrát víc. Jsem hrozná. Nicméně teď už fotky....:)







Na co byste měli největší chuť vy?

7 komentářů:

  1. Všechno vypadá chutně :) A uplně jak v Prostřeno :D super nápad máte. :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je super :D! kdybych nebydlela jen s mamkou, určitě bych tohle domácí prostřeno navrhla.

    mám teď strašný hlad, jak se dívám na ty fotky :DD.

    OdpovědětVymazat
  3. chystáš se nechat zaměstnat jako profesionální ochutnavačka?(nevim jestli něco takovýho vůbec existuje) skvěle to komentuješ :D
    mám hroznou chuť na ten "ne špatný, ale moc sladký piškot s ovocem a marmeládou"

    OdpovědětVymazat
  4. Sněhurka: Díky!:)
    Catie: Tak někoho přizvěte:) Kdo říká, že to musí probíhat v jedné domácnosti?:)
    Linda: Všechna povolání kde najdeš slovo ''kritik'' by mi šly a asi bych dostala nobelovku, protože to je to, co mi opravdu jde.:D Možný je to tím, že jsem znamením Panna, ale jsem kritik hrozný. Nechtěla bych sama sobě vařit...Něco by se určitě našlo.;)

    OdpovědětVymazat
  5. lovely photos!! the cake in the last pic looks sooo good :)

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ouuuu, nádhera :-)

    http://shaki-days.blogspot.com/
    Budu ráda za návštěvu nebo follow? :-)

    OdpovědětVymazat