úterý 26. července 2011

Is it possible to develop a sushi addiction?

Vegetariánké sushi Praha 5 Anděl Lovin hut.

Sushi Praha 4 Shiki Sushi.

Running sushi Palladium.

Jsem nemožná! Za to, co prožeru jsem snad už mohla koupit dům na Floridě! Rgh...Mňam. Znáte to?

9 komentářů:

  1. I já za jídlo kolikrát utrácím víc než za oblečení :D

    OdpovědětVymazat
  2. Známe moc dobře:) Jídlo je rozhodně můj největší výdaj....mmmmmmmm. Ale tak přece se nebudu odbývat něčím levným, nekvalitním...a nechutným:)

    OdpovědětVymazat
  3. poznam to :D dnes som na seba tiez nadavala :D

    OdpovědětVymazat
  4. poznám... milujem, absolútne milujem sushi :)

    OdpovědětVymazat
  5. miluju sushi,dala bych si hned:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Sushi miluju, je to moje nejoblíbenější jídlo a děláme si ho i doma :). Nemůžu se ho nabažit.

    OdpovědětVymazat