pátek 15. července 2011

Shoes from sales!

Včera jsem byla si koupit samozřejmě něco ÚPLNĚ jiného ale narazila jsem v H&M na tyhle dvoje holky:
Uznejte, že jsem je tam nemohla nechat...

Po těhlech jsem koukala již dlouho, ale jelikož mám podobné kožené černé z Bati říkala jsem si, že je zbytečné kupovat si další...Ale když jsem viděla tyto poslední karamelové 37 za 150Kč vystartovala jsem po nich rychlostí blesku a už je nepustila.

Tyhle jsem naopak v téhle barvě viděla poprvé (buď jsem slepoň nebo tam fakt nebyly??) a nemohla jsem uvěřit tomu, že jsou zlevněné tolik a zrovna moje velikost jediná. Nazula jsem je a jsou super pohodlné tak si říkám sakra co je s nimi za problém...

Zlevněné z 1500 na 150,-? To je fakt divný...

 ...a mám to! Na straně levé boty jsou boty trochu prasklé a háčky z nich vylézají...Nepříjde mi to jako zase takový problém když vím, že Marek má super šikovné dědy, kteří  mi to určitě nějakým koumáctvím spraví...Riskuju to. Kupuju to. Tečka.
Protože i kdybych se na ně měla jen dívat tak to za to 150,- stojí.
A navíc jsem si koupila tašku na pláž takže jsem dostala u pokladny kartičku s nabitými 150,- na další nákup.
A teď si hupsám balit, protože zítra letím pryč válet se k móři a kouká tu na mě jen prázdný kufr a kopa věcí říkající : ,,Tohle všechno budeš JISTĚ potřebovat.'' Áchjo.
Mějte se krásně!!!

11 komentářů:

  1. Jsou nádherné! Musím strašně nutně do HMKA :D

    OdpovědětVymazat
  2. úúžasné sú!!!hlavne tie oxfordky!!sakra ja ich hladám už strašne dlho a stále som nenašla také čo by sa mi páčili a boli aj dobrej cene...:Pmáš ty ale šťastie:)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné boty, obzvlášť ty oxfordky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Oxfordky jsou super. A k moři bych také jela....aaach jo :-)

    http://shaki-days.blogspot.com/
    Budu ráda za návštěvu nebo follow? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. zaujimave ze na tych hasbees som to videla aj ja...ale iba na jednom cisle boli takto poskodene :) ale aj neposkodene stali tak isto.

    OdpovědětVymazat
  6. máš nádherný blog!!! a těmhle kouskům teda říkám ÚLOVEK!!! a musím přiznat, že trošku i závidím =/ =) ale jenom lehce;)

    OdpovědětVymazat
  7. super nakup!!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. perfektné úlovky!
    nad tými oxfordkami som tiež rozmýšľala, ale v čiernom :)

    OdpovědětVymazat
  9. tý jo tak ty byly za dobrou cenu, měla bych si tam taky zajít nějaky boty co mužu hned rozbit by se mi hodily :D aspon me to pak nemusí mrzet...jinak se mi ty hnědé botky moc líbí vypadají ke kalhotům skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  10. dobrý úlovky! doufám že dřeváčky půjdou spravit v černý se mi moc líběj :)

    OdpovědětVymazat
  11. ty na klinku jsou suprove :)

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat