úterý 1. listopadu 2011

Milý Ježíšku...

...vím, že letos píšu velice brzo, ale asi to bude kvůli mému velkému těšení na Vánoce! A to z důvodu pečení haldy cukroví, jezení haldy cukroví aa... ostatní je podstatné?
Ne dobře. Těším se totiž na to, že mi nadělíš sníh (bílý prosím, ten žlutý se mi nelíbí), KLID, spoustu dárků O:-), vánoční atmosféru a hlavně strávení času s mojí rodinou a nejbližšími. A abych nevypadala tak skromná tady máš malý výčet toho co bys mi mohl teda pod ten stromek přihodit kdybys teda jako měl čas a chuť...Víš jak. Víš doufám jak!
Začnu stroha pár nápady, ale pak se samozřejmě ještě můžeme sejít na karamelové latte a trochu to doladit. Jo a překvápka mi taky nevadí v rámci vkusu!
Prosím, smutně koukám toto:


Šaty Topshop

Boty Topshop
Svetřík Naf Naf
Kabelka Forever 21

Diář 2012 Paperblanks


Porcelánový hrnek na kávu od Creative tops


Parfém Tresor In love od Lancome

A bylo by toho ještě možná trochu víc. Ale víš co Ježíšku... Probereme to radši u té kávy, samozřejmě tě zvu!
Děkuju a slibuju, že i když je to nemožné, budu ještě hodnější než jsem.
P.S. S ostatním mě teda můžeš překvapit*
Pac a pusu tvůj andílek Hannah




4 komentáře:

  1. úžasný post :))
    a teraz budem smutne pozerať na tie všetky veci aj ja ... ;) ;D

    OdpovědětVymazat
  2. juu ty botičky jsou krásné ) už chci taky Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  3. super vecičky!!!hlavne ten sveter a kabelka sú skvelé!!no nech ti to všetko ježiško prinesie:P...daj pak vedieť:P

    OdpovědětVymazat