čtvrtek 12. ledna 2012

The fashion five!

Když jsme jeli zpět z Kanárských ostrovů musela jsem si na letišti koupit nějaký časopis, abych se neukousala nudou a vyhla se učení. 
Užitečné jsem spojila se zábavným a koupila si britskou edici časopisu Company na leden.
Ze spousty dobrých článků (ano po necelých 4 letech angličtiny jsem je dokázala přelouskat! Yes!) jsem vám chtěla představit jeden.
 A to the fashion five pro měsíc leden podle tohoto časopisu. Mimochodem na obálce byla Olivia Palermo takže jsem po něm sáhla hned.
Takže the fashion five! How to make this month's biggest celeb trends your own!

Number 1
Samet
Velvet

Emma Robberst
Kate Moss

Možná jste si toho už také všimli, ale oslavuje návrat už nějakou dobu. Momentálně ho můžete zastihnout třeba v Zaře na tričkách různých barev nebo už dlouho v Topshopu. Další tipy:
34.99 liber , Opulence by rare 
Můžete zakoupit tady http://www.rarefashion.co.uk/ /Mimochodem mají tam teď velké slevy a krásné párty šaty! Maturiťáky se blíží!

Tyhle jsou od Gestuz a seženete je ve slevě za 56 liber třeba tady: http://www.cruisefashion.co.uk/ /taky probíhají slevy

Number 2
Vstvení kabátů!
Double coating!

Přehlídka Winter 2011-12 Blugirl 
Přehlídka Winter 2011-12 Aquascutum

Když je zima krutá, jeden kabát prostě nestačí...
Tipy: 



Oba kabáty Reiss
kožená vesta River Island + vzorovaný kabátek Banana Republic

Number 3
Zpátky do školy
Back to school

No, myslím, že tento trend je již delší dobu oblíbený. Aktovky jsou zase ve formě, kostkované sukně taky a podkolenky tomu dávají jasnou korunu. Důkazem jsou i v poslední době oblíbené oxfordky.
Tipy:

Tahle sukně teď ve slevě! 5 liber! Na: http://www.matalan.co.uk/

Number 4!
Ženský, křehký, vintage styl!
Feminine vintage

Pixie Lott

Moje nejolíbenější! Křehké šaty s prvky vintage, límečky,krajky...Jo!
Tipy:
Goldon London. Nyní 34 liber na http://www.goldielondon.com/

Number 5!
Pozlacené oči!

Jason Wu

Fendi
Líbí se vám takto výrazný make up? Kam byste si ho vzali?

Tak to je všechno.
Který z trendů se vám líbí nejvíc a který naopak zásadně odsuzujete? 
Doufám, že tipy na obchody využijete a pochlubíte se, co jste ve slevách ukořistili! 
Mějte se krásně!















1 komentář:

  1. Mně se líbí trend zpátky do školy, ale nemusím moc samet. Skvělý článek, takové mě baví:)

    OdpovědětVymazat