pátek 15. dubna 2011

Gastropárty Vietnam

Včera jsem byla v 2. patře na skvělé Gastropárty Vietnam (ano,neučila se i když toho mám až nad hlavu.o tom minule,ale chápete...Uá.Žejo?).
Velký stůl ve tvaru L se prohýbal pod řadou VELIKÝCH , či menších dobrot. Kdo přinesl jídlo na ochutnávku, dával symbolický vstup 20Kč. Kdo se přišel jen najíst bez svého příspěvku platil 200Kč. Nadále se hlasovalo o nejlepší pokrm večera (nebyla jsem do vyhlášení, ale myslím, že můj favorit jasně vyhrál). Výherce mohl určovat další téma další Gastropárty. Toť asi k organizaci.
Jistě pochopíte, že na fotkách jsem nestihla zachytit všechno jídla, protože hlavní bylo na této párty jedno. JÍST a užívat si jedné z nejlepších kuchyní světa! Než bych tedy vyfotila všechny kobylky a závitky tak, aby se mi fakt líbily, bylo by to fuč. Nutno vážně podotknout, že ani ne za půl hodiny byla hora jídla po náletu zuřivých ochutnávačů pryč.
Mezi mé favority patřil hlavně dezert ve tvaru květů. Bylo to něco mezi pudinkem a creme brulee.Bylo to polité tekutým mňam karamelem a posypánoé srouhaným kokosem. Mňam!
Dále mi moc chutnaly jarní závitky od jedné dvojice (níže na fotce).
Super byla i čerstvá avokádová zmrzlina,kokosovo banánový krém nebo mé milované letní nesmažené závitky (taky na fotce).
Naopak propadák byl pro mě pokrm zvaný ''Vietnamito'', který chutnal něco jako naše mazlavé,nepovedené rizoto s rozvařenou rýží.
Já s Aničkou jsme přinesli vietnamský dezert,v létě prý nápoj - Fazolový čaj s želatinou. Málokdo si  umí představit, jak to chutná , ale mohu vás ujistit, že je to výborný!!! Fotky možná ani přidávat nebudu, protože to trochu vypadá jako ropa. Jestli chutná líp nemohu posoudit, jelikož samotnou ropu jsem nikdy nepila.
Večer byl všehovšudy parádní,moje břicho totálně přecpané a moje umělecká duše díky nádhernému interiéru 2.patry spokojená.Navíc jsem poznala konečně Helen a Apple a hlavně se viděla s Aničkou a Joho a Dee. Tak a to by už stačilo, teď sem dám fotky a už se půjdu vážně na mou duši na psí uši UČIT.
Mějte se krásně a hodně vietnamských pochoutek přeji!:)








8 komentářů:

  1. tak na takú gastro párty by som išla aj ja:Pjedlo vyzerá úúžasne a moc vám to všetkým pristane!!!:):Pa no s učením som na tom podobne,ale už kašlať na to...je víkend:P

    OdpovědětVymazat
  2. Jé :-) Přenádherné fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. Nějak kolem listopadu-prosince

    OdpovědětVymazat
  4. tak to jedlo vyzera mnam mnam :)

    OdpovědětVymazat
  5. mám hlad! vypadá to vše skvělé!

    OdpovědětVymazat
  6. hmmmm mňam! všechno to vypadá vážně skvěle! :D

    OdpovědětVymazat
  7. teda to bych vsechno ochutnala!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat