úterý 27. prosince 2011

Cafe Imperial

Vracím se z rodinného svátečního oběda. Zdenda opět nezklamal a Cafe Imperial mohu vychvalovat do nebe!
Nejlepší jídlo, obsluha , prostředí a kohoutky u umyvadla (zlaté labutě a z pusy jim stříká voda).
Byla jsem tam podruhé v životě a znovu musím konstatovat, že nikde lepší jídlo prostě nemají!
Jasně, není to restaurace, kam zajdete každý den o pauze na oběd, ale na slavnostnější chvíle ideální!
Fotky jsou hlavně jídla, protože ničemu jinému jsem se nedokázala věnovat!;)

Můj malý fešácký Bro!


Kulajda se ztraceným vejcem. Můj předkrm. Byla výborná a plná hub! Doporučuju těm co mají rádi trochu kyselejší.

Bráchův Kuřecí Club sandwich s hranolkama.

Můj hlavní chod: Steak z lososa na zelenině s křenem a omáčkou Beurre blanc 
Telecí roláda na rozmarýnu. Neochutnala jsem, ale prý výborná! 

:)

Já na dezert už neměla místo, ale brácha si dal pistáciovou zmrzlinu.

Marek zkusil Cheesecake s malinovou omáčkou.

A babiččka to zakončila krásným malinovým dortíčkem!

Tímto ti dávám Zdendo tři hvězdy!
Byli jste někdy v CI? Co tam doporučujete vy?:)

2 komentáře:

  1. mhhhmm .. Nikdy jsem tam nebyla, ale vypadá to kráásně !! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. vse vypada krasne
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat