sobota 17. prosince 2011

New Year's Eve

Včera jsem byla v kině s Markem s tím,že si chceme odpočinout a načerpat trochu vánoční náladu.
Jestli potřebujete to samé doporučuju jít na film New Year's Eve! 
Uznávám, je to komerční komedie se spostou hvězd jako Zac Efron,Lea Michele,Abigeil Breslin,Katherine Heigl, Robert De Niro, Jessica Biel, Hilary Swank, Michelle Pfeiffer, Sara Paxton, Sienna Miller, Aston Kutcher, Sarah Jessica Parker,Frankie Muniz nebo Jon Bon Jovi a režíroval to celé Garry Marshall (znáte z Pretty Women,Deníku princezny, Na sv. Valentýna).
Někdo říká, že tenhle film je trapná parodie na Lásku nebeskou. Je sice pravda, že způsob natočení je velice podobný ale zase na druhou stranu díky tomu, že jde o děj v kouzelném silvestrovském New Yorku vůbec mi to nevadilo. Mimochodem omlouvám se všem divákům, kteří se mnou byly v kině a musely poslouchát moje ,,Jé Marku koukej! Forever 21 a T.G.I Fridays, tady jsme byli!!!''...Prostě nostalgie pochopte. 
Díky tomu jsme si také dali předsevzetí, že jednou pojedeme na Nový rok do NY.
Nejvíc vám asi řekne trailer, ale fakt je, že u mě tento film uspěl. Měl kouzlo Nového roku,dobrou hudbu,krásný NY,dobré herecké výkony, příběhy se nenásilně protínali a já se hlavně při konci fakt zasmála! Takže kdo potřebujete vydechnout,načerpat nové síly a nechát se uchlácholit typickou americkou romantickou komedií jděte na New Year's Eve!

Žádné komentáře:

Okomentovat