neděle 10. června 2012

Random

Random aneb co se mi nashromáždilo v počítači v pár dnech:) Jinak mám ještě za dva dny další příjmačky na VŠ, takže se snažím dohnat co se dá, nepropadat klidu a zachovat paniku;). 
Chocolate Cherry Cheesecake vlastní výroby...Zase peču, když se mám učit-áchjo!

Tento pátek jsem si řekla, že něco upeču na naši pomaturitní akci. Dopadlo to kokosovým brownies s třešněmi...A pak ještě meruňkovým s mandlemi...A nakonec ještě cheesecakem nahoře...áchjo podruhé!

A teď večer jsem dostala dva balíky makronek z Paříže. Umřu, puknu, prasknu! (Ale dostala jsem ještě dvoje šaty, které mi jsou trochu větší takže...makronky pojďte ke mně! (Pistáciová a nutellová se dělí o první místo!)

Mašlujeme!


¨
Skoro vůbec jí nezalévám a je takhle krásná! Jupí, bude ze mě pěstitel orchidejí!


Yum yum

Ikeácký obědy nás stejně nikdy neminou. Na těch dvacet kuliček se vůbec nekoukejte, je to trochu pras*cký!

Thajské kari s limetkou,chilli a bylinkami.

Předávání maturitního vysvědčení a focení vyznamenaných...Ano jsme dvě a já díky novým botám vypadám oproti Katce jako obr.I když si to tak neberu, protože ona je stejně prcek ;D

6 komentářů:

  1. uaa ty mi děláš takové chutě! a sluší ti to!
    a nemáš nějaký recept na třešňový koláč prosím?:)

    OdpovědětVymazat
  2. omg! já ty brownies žeru!!! můžu žebrat o recept? proooosííím =);)=)

    OdpovědětVymazat
  3. o-la-lá ty si mi narobila chúte s týmto mixom fotiek, teraz neviem čo je naj či čerešňový cheese, alebo tie makrónky, ale aj maliny, brownies, thajské kari... a mašľa ti pristaneee , veľa šťastia na prijímačkach :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten první vypadá hroozně lahodně!:O♥ jinak sluší vám to;)

    OdpovědětVymazat
  5. Takový chutě! :) Fotky jsou moc hezké! :)

    OdpovědětVymazat
  6. tá čerešňová "tortička" je božia :) poznám to keď sa treba učiť, tak ťa napáda mnoho iného a zábavnejšieho :D tak vznikol aj môj blog ...
    http://purpurovalastovicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat