pátek 27. července 2012

Rome part II.

Další várka fotek z Říma...:)

Fontana di Trevi

:)

Pasta bolognese a carbonara...

Skůtry všude kam se podíváš!

Každé ráno♥ Nejlepší cappucino!

Italové 40 nahoru jsou i v tom největším vedru elegantní!

Pantheon

Fontána před Pantheonem

:)

Pantheon

Pantheon

Pantheon



5 komentářů:

  1. Krásne fotky :) Tie fontány sú krásne a tiež aj Pantheon :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Musím šetřit a vydat se tam taky :D

    OdpovědětVymazat
  3. v Ríme som bola asi pred 2 mesiacmi a stále spomínam ako úžasne mi bolo!a tí ľudia tam sú skvelí!!strašne rada by som sa tam vrátila:)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi líbí italská elegance. Tam fakt muži stárnou do krásy. Věk mezi 30 až 40 lety je fakt super a ti chlapi stojí za hřích. A taky mám ráda to, jak si dokáží užívat života. Dolce vita. :) Prostě je v pohodě, když si dají třeba v poledne prosseco. :) To se mi hodně líbilo. Přišla jsem ke stánku, objednala si prosecco, dostala papírový kelímek a nikdo se divně nedíval, jak u nás v České republice. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Fontána di Trevi je skvělé místo, které je ale turisticky moc přeexponované. Ale jako co, my jsme si to tam užili. S manželem jsme si našli jednu pěknou kavárnu s výhledem, dali si tam whisky, protože už se blížil večer a celkově si užívali tu atmosféru večerního Říma. Za mě jeden z nejkrásnějších výletů a fakt super dovolená. :)

    OdpovědětVymazat