pondělí 6. srpna 2012

Lomo photos*

Ha! 
Jak jsem minule psala fotím konečně fisheyem 2 z NY. Mám vyvolané první fotky a jsem nadšená!
Musím se s vámi o ně podělit!
Brela

Turista v Římě!

Řím

Brela

Brela

Pája na zahradě v bazénu:)

S mojí nejlepší kamarádkou Anny v Poděbradech:)

Pláž Brela

Brela

Zlobivý turista u Vittoriana;P

Teď mám černobílý film a jsem zvědavá co z toho vyleze! 
Líbí se Vám víc fotky lidí nebo přírody?

5 komentářů:

  1. Hlavně se mi hrozně líbí ty fotky jako celek, a to není dobrá zpráva! :) Fotím totiž nesmírně ráda a mám už dost peněz narvaných v docela dobré zrcadlovce a nemůžu pořizovat nic dalšího :)

    Měj se krásně a jen tak dál! :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. úžasné fotky!! a fotky přírody vs. lidí..to je fakt těžký..asi nastejno..i když příroda je někdy taaak dokonalá..ale někteří lidé to taky svedou:)

    OdpovědětVymazat