neděle 2. září 2012

Posledních náct!

Á!
Přesně v pátek to bylo.
Ten den, kdy jsem slavila posledních náct...Tedy 19!
Znáte to, deprese, že jste staří a už to lepší nebude...
Stresy, že na oslavu nic nestíháte, máte málo nádobí a malý byt, takže nemůžete pozvat všechny, co byste chtěli...
Ale dopadlo to dobře!
Oslava byla vydařená a pán v lucerně mě uklidnil, když po mě chtěl vidět občanku. Uff, ještě jsem mladice!
Na fotkách můžete vidět už kousky našeho bytu s Markem... Ještě to bude pár dodělávek jako závěsy, křeslo, TV atd., ale konečně už se tam dá bydlet.:) 
Děkuju moc všem, kteří se mnou oslavili tento den a příští rok se těším zas!
Kuchyň:)...to nejhlavnější místo;D

Čokoládová hořká pěna s chilli a vrstvou bílé čokolády zmizela rychle.

Kanapky s kozím sýrem, uzeným lososem a avokádem

Kanapky se smetanovým sýrem, pršutem a olivami

Plněné bagetky

Narozeninový kokosový trifle

Citronáda s levandulí

Salát s hruškou a jogurtovou zálivkou byl podáván s grilovaným lososem a treskou

Olivové grissiny s nivovým dipem a grilované cuketky s chilli dipem

Trifle:)

♥ Ti nejlepší z nejlepších 
+Marek fotí;D

Až ty svíčky budu dávat obráceně, bude to horší...;)

Dárečky (90% z nich najde uplatnění v kuchyni;D)

Nejvtipnější přání od Betty

A tímto s vámi připíjím na oslavu stárnutí!

23 komentářů:

  1. ježiš to je úžasný, miluji tě :P

    až budu mít svatbu zaplatím si tě na ní jako kuchařku :P

    OdpovědětVymazat
  2. Absolutně super!! neuvažovala jsi někdy že by jsi si vedla vyloženě food blog s recepty! je to strašná škoda! úplně bych to ocennila! a můžu se zeptat ,kde čerpáš na vaření inspiraci,jestli nemáš na doporučení nějáké dobré stránky?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Abych pravdu řekla tak tento blog měl být původně takový foto blog, možná o módě. Postupem času jsem ale zjistila, že nic není krásnějšího a nic mě nedělá šťastnějšího, než právě jídlo. Proto postupem času blog orientuju tímto směrem, ale nechtěla bych ho jen o receptech a jídle. Blog mám hlavně pro radost a jako takový vzpomínkový deníček a proto se nechci někam vyloženě škatulkovat.:) Kdyby si chtěla nějaký recept na cokoliv z tohoto menu tak napiš a ráda ho zveřejním.;) Jinak co se týče inspirace je to u mě tak různé. Odebírám snad všechny časopisy o jídle, co v ČR vychází a mám jich plnou poličku. Abych ale řekla pravdu tak jsem NIKDY, opravdu snad NIKDY z nich nic nevařila. Většinou je jen pročítám a sbírám inspiraci. Většina receptů pak jde z mé hlavy. Hodně také chodím do restaurací, takže dávka inspirace přichází i tam. Pak jsou tady blogy, které jsou samozřejmě pestřejší v zahraničí, ale většinou něco objevím a pak už to nenajdu.:)

      Vymazat
  3. tak toto je najlepšie narodeninové menu aké som kedy videla! super!

    OdpovědětVymazat
  4. Já miluju ty fotky tvých jídel, někdy udělěj blogovou párty, kám nás pozveš a uvaříš nám:P

    OdpovědětVymazat
  5. ááá všechno to tvoje jídlo vypadá tak úžasně ! <3 jdu si najít recepty :D
    a samozřejmě dodatečně přeju všechno nejlepší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:) Většina je z mojí hlavy tak kdyby si chtěla nějaký napsat tak napiš:)

      Vymazat
  6. páni, ty jsi úžasná hostitelka! tohle mi dělat nemůžeš, chuťový buňky mi skoro vyskakují z pusy, aby olízly monitor! :D a přidávám se k názoru, že tvůj food blog byl naprosto bezkonkurenční.

    OdpovědětVymazat
  7. Chci recepty na vše! vážně klobouk dolů!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Luxusní oslava:) nechala bych se pozvat:)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně jste si ten byt zařídili - teda aspoň to co je vidět ;) A menu vypadá lahodně. Já taky miluju vaření, zrovna v sobotu jsem kamarádkám dělala menu o pěti chodech ve francouzském stylu a oblizovaly se, ale nad tím tvým by se asi oblizovaly mnohem víc :) Hlavně to máš všechno hrozně hezky nazdobené a moc ráda bych tu všechno viděla v podobě receptů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc moc! Kamarádi taky chválili tak snad chutnalo: S tím zdobením je to trochu úchylka, jsem ohledně toho hrozný perfekcionalista, ale samozřejmě v rámci možností. Chtěla by si zveřejnit něco konkrétního?:)

      Vymazat
  10. To jídlo, ten byt, víc a víc fotek, víc a víc receptů!! A časteji přidávej prosim!

    OdpovědětVymazat
  11. tyvole, to je jako oslava mych snu! aaach jo, proste uzasny! x

    OdpovědětVymazat