středa 1. května 2013

My favorite places in London*


Ráda bych vám představila naše oblíbené podniky v Londýně. Jedná se o dvě kavárny a jednu restauraci. 

1. Down to earth 

Jedná se o kavárnu na High street Kensington, která nám padla do oka hned při příjezdu k hotelu, byla totiž kousek od našeho bydlení. Potom, co jsme se ubytovali, šli jsme Down to earth prozkoumat a dali si naše první jídlo v Londýně. Vyzkoušeli jsme dvě polévky dle denní nabídky, já vyzkoušela česnekový krém s mandlemi a Marek vsadil na dýňový krém. Vtipné bylo, že moje polévka chutnala naprosto identicky jako naše česká bramboračka, ale byla dobrá! Markova polévka byla také výborná, takže jsme první návštěvu hodnotili kladně. Jediné, co mi trochu vadilo, byla káva. Objednala jsem si cappuccino a dostala jsem HRNEC horké kávy, která se cappuccinu moc nepodobala. No, ale tak chuť kávy nebyla zas tak hrozná, jen mě to hrozně zapláclo. Příště si objednám něco menšího, říkala jsem si. Příště jsem si objednala flat white, když mi donesli ve stejném hrníčku téměř to samé, říkala jsem si, že kávu si tam už nedám. To ale neznamenalo, že bychom na Down to earth zanevřeli, jejich organické jídlo bylo moc dobré, občas jsme zašli na polévku, občas na snídani nebo na čerstvě vymačkané šťávy. Celkově tuto kavárnu doporučuji spíše fandům zdravé stravy a spíše na jídlo a fresh koktejly. 
facebook kavárny najdete tady!

Česnekový krém s mandlemi

Dýňový krém


Cappuccino v Down to earth

Snídaně v Dte, máslový croissant s domácí meruňkovou marmeládou, ta byla boží!


Opečené tousty s meruňkovou marmeládou

Mrkvový dort a flat white

Máslový croissant a fresh ''clarity''

2. Café Phillies

Naše druhé oblíbené místo bylo Café Phillies, kavárna u zastávky Phillimore gardens. Objevili jsme ji bohužel až třetí den, ale od té doby jsme tam byli minimálně dvakrát denně. Jednak kvůli skvělé kávě (konečně!) a také kvůli božským snídaním! Extrémně milá obsluha, krásné prostředí, usměvavý šéf, který na mě hází vtipy, které nechápu (určitě nebyl Brit, tipovali jsme, že buď Ital nebo Francouz). Ale vraťme se k těm božským snídaním, sami mají na facebooku napsané, že se specializují na snídaně a brunch. Snídaně se zde podávají po celý den a jsou naprosto úžasné! Naší oblíbenou volbou byl toustovaný croissant se šunkou a se sýrem nebo toustovaný anglický muffin se slaninou, vajíčkem a sýrem. Dál jsme vyzkoušeli ovesnou kaši s banánem a medem. Odpoledne jsme občas zašli na dort a kávu, ochutnali jsme vanilkový cheesecake nebo horký čokoládový dort s vanilkovou zmrzlinou, úžasné! A všechno završila ta skvělá káva, té správné velikosti, hurá!
 Facebook najdete tady!


Cappuccino

Ovesná kaše s banánem a medem

Toustovaný croissant se šunkou a se sýrem


Čokoládový dort s vanilkovou zmrzlinou

Toustovaný muffin se slaninou, vajíčkem a sýrem

3. Byron

Byron je burgrárna na High street Kensington, která je každý večer plná k prasknutí (samotný Byron má strašně moc poboček, všechny najdete tady). Od toho jsme odvodili, že tam burgery asi umí. Proto jsme jeden večer zapadli na pořádný burger a byli jsme rádi, že nás obsluha posadila na bar. Z baru jsme přímo sledovali přípravu burgerů, jejich grilování a přípravu housek. Zkusili jsme místní burger Byron se slaninou, sýrem cheddar, cibulí, rajčatem, salátem a byron omáčkou. Teda, ten jsem docela nečekaně zkusila já, Marek si objednal kuřecí burger se špenátem, rajčaty, cibulí a rajčatovou majonézou. Byron burger byl moc dobrý, šťavnatý a pořádně ochucený, naopak kuřecí pro mě byl dost suchý a tak trochu bez šmrncu. Burgery jsme prokládaly domácími hranolkami a zalévali výbornou citronádou. Na pohodový večer v americkém stylu je Byron ideální!
Facebook najdete tady!


Příprava burgerů

grilování masa

Byron burger

kuřecí burger

Tak to je vše, příště vám představím ještě jedno úžasné místo a potom bych něco ráda napsala o Camden marketu!
Jaká jsou vaše oblíbená místa v Londýně?

Mějte se krásně!




6 komentářů:

  1. vsechny ty zakusky!!!vypada to vsechno uzasne,hned bych si dala:)
    probiha u me giveaway, jestli se chces zucastnit:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. šmarjáááá to jsem neměla vidět ... takhle v noční hodinu ... vypadá to tak dokonale všechno

    OdpovědětVymazat
  3. Kuřecí burger prostě není burger... :D zato ale ten toustovaný croissant vypadá prostě božsky. Yummy yummy :)

    OdpovědětVymazat
  4. články o kavárnách a restauracích čtu obecně moc ráda, a obzvlášť, když je to v Londýně, kam se tak moc těším! :)
    a dostala jsem chuť na dýňovou polévku, ta je moje nejoblíbenější :) mmmm a ten croissant se šunkou!

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to doopravdy krásně! Ty snídaně vám závidím :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty snídaně u Phillies, to je fantazie :)

    OdpovědětVymazat