sobota 23. června 2012

Apetit piknik podruhé!

Dneska jsem se zúčastnila druhého Apetit pikniku! Dobrůtky byly skvělé, akorát se hrozně rychle vyprodaly. Ještě,že jsme přišli hned na začátku, jinak by se dost možná na nás vůbec nedostalo.
Musím uznat, že mi vadilo, že tam byl takový dav. Možná, kdyby to bylo na větším místě bylo by to lepší. Pro příště, ale jinak samozřejmě Apetit pikniku fandím a jsem ráda, že utáhl tolik lidí.:)

Naprosto skvělý sýrový cheesecake!
Kokosové cupcaky


Zmrzlina, co na nás nakonec nezbyla...Achjó

Tartletky



Makronky




Menu u Polévkárny:)

Polévky z Polévkárny a chačapuri


Pstruzi z farmářských trhů

Ciderování:)


Nakonec jsme zašli přece jen na zmrzlinu do BV:)
Jak jste slunečnou neděli využili vy?:) 
Byl jste někdo na Apetit pikniku? Co Vám nejvíc chutnalo?

3 komentáře:

  1. takových úžasných dobrot! =) mňam, taky bych někdy měla zajít;)

    OdpovědětVymazat
  2. plánovala jsem jít, měla jsem to už v diáři, ale pak jsem šla do práce a místo takovejch dobrot jedla dva dny pečivo s máslem a sýrem a kuřecí plátky.sakra.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeee taky jsem chtěla jít, uplně jsem na to zapoměla:/

    OdpovědětVymazat