neděle 8. července 2012

Summer in Brela

Zdravím pěkně!
Včera jsem se vrátila ze slunečné Brely! Bylo tam báječně, jídlo bylo skvělé a moře osvěžující. 
Jediné, co mě trošku štve je, že jsou všichni opálení víc než já. Poctivě se mazat padesátkou znamená, že vždy přijedu jako sejr. Áchjo
Nevadí, cesta letadlem byla rychlá, minibar na pokoji plný a naše oblíbená slastičarnica plná našich známých číšníků. 

Díky téměř 40 stupňům nebyla moc chuť na velká jídla. Vyhrál to tedy salát s krevetami a parmezánem.


Plavky na poslední chvíli koupené v Pull&Bear





Výhled z našeho balkonu večer:) 


Bolognese




mmm pohár straciatela

Zahrada hotelu plná levandule a motýlů



Ale upřímně? Jsem ráda, že jsem doma. :)  Chybělo mi moje kuchtění a navíc si zařizujeme s Markem byt, takže je pořád co dělat. Jsem zaplavena tapetami, nábytkovými katalogy a hledám inspiraci na netu. Když jsme u toho, nemáte někdo prosím nějakou inspirační stránku na bytový design? 
A jak se máte vy? Cestujete nebo si užíváte doma u bazénu/balkonu? :)


12 komentářů:

  1. Několikrát omývaná http://weheartit.com/search?query=room&sort=2 :) Krásný fotky a inspirace. Tobě se fotky taky povedly! :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to muselo bejt úúúžasný:))
    jsi krásná a máš dokonalou postavu, a fotky se povedly převelice:) <3

    OdpovědětVymazat
  3. krásný fotky, už se taky těšim k moři! jinak s bytem přeju hodně sil, mně teď stačí předělávání pokoje a jsem z toho dost nšťastná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) No čekám až dodělají kuchyň a půjdu na to, ale mám trochu panickou hrůzu z toho, že to bude šíleně překombinované...:D

      Vymazat
  4. jééé, no tak to jsi mi ani neměla ukazovat :D to je naprosto nádherný místo! já už se tak těším na dovolenou, která se ještě ale bohužel v nedohlednu :( ty jsi hubeňourek! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Furt nějaké výborný jídlo tady na blogu a ty si jak proutek! :D Fffff... :D Moc pěkné fotky! :)))

    OdpovědětVymazat