pondělí 9. července 2012

Summer days*

V těchto dnech...

Peču kokosové brownies s krémem, jahodami a meduňkou

Vybírám tapetové favority...(Jak se vám tato líbí? Dost nad ní přemýšlím...)

Skáču radostí, protože mi konečně přišla nová kabelka z ebay za ani ne 14 dolarů...A je větší, než jsem si myslela:)

Dodržuji pitný režim, piju nejméně 4 litry vody denně a někdy podléhám zázvorové a bezinkové limonádě.

Cpu se...

...a cpu se...

...a překvapivě se zase cpu.
Teď se chystám na nálet do Ikei a na plánování tras v Římě...Chci prázdniny napořád!
Jo! A čekám na 12.7. kdy budou dávat v kině film Bez kalhot, kde hraje hlavní roli Channing Tatum. Trailer jsem proslintala, takže se těším. ;D 
Co děláte vy? 
Byli jste někdy v Římě a můžete mi dát nějaké užitečné tipy, kam zajít a kam radši ne?:) Hodí se všechno! Restaurace, parky, památky atd. Budu moc ráda.:)
Díky a mějte se krásně!

11 komentářů:

  1. áá dej nám recept na kokosové brownies !!!! ♥♥ ta tapeta je pěkná až an to že je fialová .. já nesnášim fialovou :D ale komu fialová nevadí tak ten vzor je pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oukej, zapracuju na tom:) Tapeta to asi vyhrála:)

      Vymazat
    2. Taky prosím o recept na brownies, vypadají výborně!! :-)

      Vymazat
  2. to jedlo, mňam všetko :)
    tá tapeta je super.

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem tohle léto měla jet do Říma, bohužel to nevyšlo a tak zítra jedu do Vídně a ve čtvrtek potom do Benátek;) neměla by jsi pro mě nějaký tipy? =D =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas měla jet do Benátek, ale kvůli zemětřesení jsem to zrušila:). DO Vídně jedu taky, ale až v srpnu:)

      Vymazat
  4. v Římě jsem nikdy nebyla :( ale moc ráda bych se tam koukla...jídla vypadají chutně :) mňam :)

    OdpovědětVymazat
  5. ach fotky jidla!!!:)miluju brownies i tu limondau
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  6. 4 litry tekutin? to bych vybouchla...:D jsem na sebe pyšná, když dám 2.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Pekné fotky :))
    http://superbworldofbooks.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat