neděle 9. září 2012

Foodparade 2012

Konečně!
Proběhl další festival gurmánů a dobrého jídla. Kéž by jich bylo víc, což by mě sice finančně zruinovalo a přidalo tak 15 kilo navíc, ale co!
Ano, tento víkend se konal v zahradách Trojského zámku další ročník Foodparade.
Bylo to skvělé a organizátorům tleskám.
Počasí jim vyšlo, prostředí bylo milionkrát lepší než minule, byly k dispozici normální příbory (!), nikde se nepovalovaly talíře (díky rychlým brigádníkům), lidí bylo snesitelně, půjčovaly se deky za vratnou zálohu a nikdo vás nevyháněl z trávníku, hrála skvělá hudba a míst na sezení bylo dost. 
Na velké obrazovce se přenášel program jako například Barmanská Fire Show, Degustace káv atd. 
Také nám vyhovovalo, že jeden Chef (platidlo) stál 10Kč, takže když vám jeden zbyl a nemohli jste si nic koupit, tak to nebyla zas taková částka jako na PFF (tuším 25).
Ve dvou jsme projedli 100 Chefů, ochutnali asi 10 jídel, plus něco koupili domů.

Foodparade se letos konal v zahradách Trojského zámku a počasí vyšlo opravdu krásně! Skoro až moc. Většina lidí hledalo stín...

 
Čerstvý tatarák ochucený pikantní marinádou s mangem a cibulí (Máneska) - byl naprosto skvěle ochucený! Topinky byly dost mastné, ale to k tataráku prostě patří.

Kuřecí gyros, domácí olivový chléb a tzaziky od Zorbas nám hrozně chutnal! 

Stín jsme hledali v trávě pod stromy... (Už není vyfocený můj špinavý zadek. Jojó bílý šaty ;D)

Červené kari s ananasem servírováno s jasmínovou rýží z Občanské plovárny. To byla pálivá jistota! Tu jsme měli vyzkoušenou už z minulého ročníku:)

Mercato

New York čokoládový dort z New York Café. Ten nás naprosto dostal! Nejlepší čokoláda s čokoládou! Mňam!

Dortík z marinovaných Foie gras se skořicovým jablíčkem a brioškou z New York Café

Pomalu dušená hovězí líčka s krémovou omáčkou a jemným bylinkovým knedlíčkem z New York Ca

Moje oblíbené True Tea Yerba Maté se spoustou kofeinu:)

Tartar z lososa z Chefparade mě moc nechutnal. Přišel mi málo dochucený...

Ve woku smažené krevety s curry lístky, česnekem, rýžovým vínem, praženým kokosem a basmatic rýží z Le Patio. Úžasné jídlo!

Čokoládový dort s hořkou,mléčnou a bílou čokoládovou pěnou z cukrárny Saint Tropez.

Créme Brulée z Chefparade bylo dobré

Cappuccino z Můj šálek kávy a doubleshotu to pěkně zakončilo! 
Těším se na příští rok a určitě půjdu zas!
Půjdete taky? A co byste si nejvíce dali? :)

7 komentářů:

  1. uu dala bych si něco rybího nebo prostě z moře...mňam:) krásné fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  2. mm, ty fotky jídla mě trápí :D už mi jdeš uvařit ?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Haniii, nechceš nás vždycky informovat dopředu o takových příjemných událostech? :) vždycky s maminou hledáme, kam vyrazit a tohle by byl naprosto parádní výlet, ale bohužel o nich vůbec nevím :( takže šup sem s nějakým plánem akcí! :D všechno to vypadá nádherně!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tohle je mimo dnešní téma, ale asi jsem slepýš nebo znavená cestou a nemůžu najít nikde mail na tebe, abych psala tam :) Jsem teď v Říme, první den, lehce zklamaná a vzpomněla jsem si na tebe, že jsi tu nedávno byla též. Byla bych moc vděčná za nějaké tipy na restaurace v centru - třeba to super bistro, co máš v nějakém postu :)
    Kdyžtak na mail: Veru.Ly@seznam.cz

    Předem moc děkuji!
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. presne takýto blog som dlho hladala :) dakujem a followujem!

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat