pátek 7. září 2012

Pasta Krusta? Me gusta!



Už nějakou dobu je otevřen podnik Pasta Krusta na Vodičkově ulici.
Je to nové italské bistro, které nabízí čerstvé těstoviny, výborné saláty, mascarpone s čokoládou v kelímkách nebo domácí ledové čaje.
Funguje to tam tak, že si vyberete z tabule druh těstovin + omáčku nebo druh salátu. 
Kuchař pak přímo před vámi připraví těstoviny nebo salát. 
Chtěla jsem vám toho nafotit víc, ale při druhé návštěvě mě obsluha upozornila, že si nejsou jisti, jestli mohu fotit takže jsem toho radši nechala. Přece jen jsem měla hlad a ta moje porce těstovin tak voněla!;D
Kuchař moje připravuje ravioly s omáčkou s máslem a šalvějí.

Markovy těstoviny s kuřecím masem a špenátem

Svoje těstoviny si dáte na dřevěný tác a donesete po schodech nahoru, kde už je připraveno spoustu míst k sezení. Na stolech na vás budou mrkat bylinky v květináči. Můžete si tedy k těstovinám natrhat bazalku, šalvěj nebo třeba tymián. Super!

Moje ravioly s omáčkou z másla a šalvěje. Tuhle omáčku jsem si zamilovala!

Moje hodnocení?
Obsluha nebyla špatná, ale v některých věcech ještě trochu rozpačitá. 
Těstoviny byly v pořádku, ale ty Markovi mi přišli za tu cenu spíše průměrné. 
Mátový čaj byl na mě hrozně sladký.
Interiér se mi moc líbí a lokalita je fajn.
Fajn  je také rychlost přípravy.
Fajn už moc nejsou ceny. Jedna porce těstovin vás vyjde průměrně na 140Kč, ale s pitím to je i 190,-...
Hodlám ale ještě vyzkoušet jejich nabídku snídaní. Jednou za čas? Proč ne!

Máte tip na nějaké rychlé stravování v centru Prahy? Kromě KFC, Mekáče atd.?:)



12 komentářů:

  1. O tom jsem nikdy neslyšela, ale vypadá to opravdu lákavě. Miluju italskou kuchyni :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doporučuju restauraci Století (http://stoleti.cz/). Pohodové ceny, fantastické jídlo včetně dezertů, moc dobrá káva a bezproblémová obsluha :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc se mi líbí ten nápad s těmi bylinkami :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud chci opravdu rychle, tak Panerie, ale jinak Atmosphere a Meitrea (nejlepsi vegetarianska restaurace)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! Na obojí jsem se koukla a Meitrea mě hodně zaujala!:)

      Vymazat
    2. Meitreu musíš zkusit!Všechno, co jsem tam kdy měla, bylo výborný :) Moc doporučuju domácí citronádu a domácí ledový čaj!

      Vymazat
  5. A zrovna nedávno jsem čekala na tramvaj a já myslela, že je to jen obchudek s čerstvými těstovinami :-) Já ráda chodím do Boulevardu, brooklynská bageta s denní polevkou! :-) Docela rychlá obsluha je i v Noi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, chtěla jsem se zeptat, makronky děláš podle Ivety že jo? :) Mandlovou mouku děláš sama nebo kde si ji kupuješ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mandlovou mouku kupuju kupodivu v Lidlu :) někdy si ji ještě přemelu, ale je fajn:)

      Vymazat