neděle 16. září 2012

Last days of summer*


Po dlooooouhé době fotky oblečení místo jídla. (Fotky dortů příjdou příště ;D)
Léto pomalu končí a já vytahuju teplejší boty, hledám fialový trenčkot (pomoc!!!) a dávám si místo ledového čaje čaj horký.
Dnes bylo ale ještě suprové počasí a proto jsem toho využila a vyvětrala sukni a zamířila s kamarádkou do cukrárny. 
Fotky jsou focené kamarádkou Vandou...
Vypadalo to asi takhle:
Nééé, já to neumím!
Kam se mám koukat?
Tady si to můžeš přiblížit, né já se bojím!
To už mám fotit, nebo se jen hrabeš ve vlasech? (pózuji samozřejmě)
Smích...
a tak vzniknou tyto veselé fotky.







( víte, co jsem říkala o tom přiblížení? ;D)

Tričko Forever 21, sukně Pull&bear, psaníčko Pull&bear, boty od Anny (H&M)

Né, vážně. Vandě moc děkuji!
A jak se oblékáte v posledních teplých dnech vy? 

8 komentářů:

  1. ale nahodou jsou ty fotky hrozne pekny! a to psanicko je proste BOZI! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadáš neuvěřitelně vyletněně a pohodově, moc sluší :)
    To já už vybírám všecko v podstatě podzimně :) Večer jsem vylezla s psounem ve svetru a trenčkotu a bylo to tak akorát. A jsem za to šíleně ráda! Vzduch voní podzimem a je to boží :)
    Ale jinak mám tento víkend válivou, poslední dny prázdnin, když tedy zítra začíná ten nový semestr :) Takže výstavní kostkované skoropyžamo bylo můj favorit.

    Krásný den!
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Jo já bbych asi zmrzla, ja už sem zrala na perovku a nejaky mega teplí boty.

    OdpovědětVymazat
  4. tá tretia fotka sa mi veľmi páči, vyzeráš tam tak prirodzene a roztomilo :)

    OdpovědětVymazat
  5. triko se mi moc líbí:) fotky jsou krásné:) Já se ještě oblékám tak lehce jak jen to počasí dovolí.. Ale hrozně moc se těším na takové ty začátkxy října, až bude vonět spadané listí a do toho ještě svítit sluníčko.. to je moje oblíbené období i co se módy týče:)

    OdpovědětVymazat
  6. fotky jsou krásné a moc ti to sluší :)) psanicko je dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  7. skvelý outfit :) moc sa mi páči tvoja sukňa a vlasy!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. ta uskně je úžasná!! a chci mít tvoje vlasy:)

    OdpovědětVymazat