pátek 28. června 2013

EMA, nový espresso bar po cestě...

 Když jsem ještě nebydlela napůl v Praze, jezdila jsem dost často vlakem na Masarykovo nádraží a taky se mi bohužel často stalo, že mi vlak ujel. Přes týden nic hrozného, přes víkend horší. Jenže kam pak jít? Sednout si na tu nádražní pizzu? Hmm, nic moc. Vlastně jsem žádné místo v okolí neměla doopravdy ráda.
To se teď změnilo, protože kavárna Café Lounge expandovala a otevřela si hned vedle nádraží v ulici Na Florenci krásný espresso bar EMA. 
EMU jsme dlouho očekávali, samozřejmě se o ní začalo šuškat už dávno, proto jsme se do ní s kamarádkou Míšou ihned vypravily. EMA sice officiálně otvírá až 1.7., ale nyní už jede ve zkušebním provozu.

První, co nás ohromilo byl světlý interiér plný dřeva, nábytek alá staré školní židle, nádherné květiny, ledabyle zavěšené žárovky, všechno k sobě tak pasovalo a tvořilo úžasné místo, kam se chcete vracet.
Na první pohled se může zdát, že židlí v kavárně moc není, na druhou stranu si můžete sednout na lavice u oken nebo na bar ze školních židlí. 

Káva, ihned jsme zjistili, co mají za nabídku díky velké dřevěné tabuli nad barem. Já zkusila cappuccino a udělala jsme dobře, protože nad nádherným méďou jsme se rozplývaly asi hodinu. Namíchanou směs mají moc zajímavou a moc nám chutnala, ale o bližším infu jsme nepátraly, myslím, že jsem zaslechla něco o kávě La Boheme, ale jistojistě vám to nepovím.

Velkou nabídku jídla espresso bar nenabízí, ale hlad zaženete koláčem nebo plněnou buchtou.
Jediné, co mě mrzí je, že EMA nenabízí wifi připojení a podle obsluhy se ani v budoucnu neplánuje. 






EMA otvírá bohužel až v 8 hodin a je k dispozici jen do všední dny do 18:00.

8 komentářů:

  1. vypadá neobyčejně :) a chápu, že čekání na dopravu není nic příjemného

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé, tam se musím vypravit, tvoje tipy ještě nikdy nezklamaly :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to vypadá krásně, ten interiér nemá chybu - škoda že to není v Brně, i když ani tady nemáme o hezké kavárny nouzi :))

    OdpovědětVymazat
  4. Když už konečně bude něco takového v Liberci...?v Praze se každý týden otevírá nový super podnik :-)

    OdpovědětVymazat
  5. dost kratka otvaracia doba na to, ze je to pri stanici kludne by som nechala otvorene aj do 22.00 ved veecr chodi dost ludi domov. Vyzera to ale pekne. Ten ladovy caj je domaci ci Nestea?

    Inak pozyvam ta k sebe na SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. evokuje to ve mě retro, fakt pěkný :)) to cappuccino je vážně sladký!

    OdpovědětVymazat
  7. ach :) krása a tá káva je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  8. já raději útulnější kavárny,ale vypadá zajímavě

    OdpovědětVymazat